TNNetin palvelut täydentyivät IT-tuella

Kasvatimme palveluvalikoimaamme IT-tukipalvelulla!
Koska haluamme olla uusille ja nykyisille asiakkaillemme Se Ainoa Tarvittava IT-kumppani, lisäsimme palvelureppuumme sen ainoan puuttuvan palvelun – eli IT-tukipalvelun.
Kattava uusi palvelu sisältää kaiken yrityksen tarvitseman tuen mukaan lukien laitehankinnat.
TNNetin IT-tukipalvelu pähkinänkuoressa:
- Erittäin nopea Service Desk ilman turhaa odottelua. Ongelmat ratkaistaan kätevästi etäyhteyden kautta. Etätuen rinnalle on mahdollista hankkia TNNetiltä myös lähitukea.
- Tukea kaikille yrityksen laitteille mukaan lukien mobiililaitteet ja Applen tuotteet.
- Hankimme IT-laitteet puolestasi esiasennettuina.
- Kattavat lisäpalvelut IT-tuen tehostamiseksi. Lisäpalveluina mm. IT-ympäristön kokonaiskuva, MDM-laajennettu hallinta tietokoneille ja mobiililaitteille sekä M365-hallinta.
Tukea on saatavilla kahdella eri palvelumallilla:
- Perustason palvelu sopii yrityksille, jotka tarvitsevat tukea satunnaisesti. Työt laskutetaan erikseen toteutuneen mukaisesti.
- Kiinteän hinnan palvelu sopii yrityksille, jotka haluavat helposti budjetoitavan palvelukokonaisuuden. Lähes kaikki etätuen työt sisältyvä palvelun hintaan.
Lue lisää IT-tuestamme täältä
Kiinnostuitko TNNetin timantinkovasta IT-tuesta?
Ota yhteyttä TNNetin myyntiin tai omaan yhteyshenkilöösi TNNetillä!