fbpx
IT-tuki kansikuva
IT-tukipalvelu

IT-tukea oikeilla rakennuspalikoilla

IT-tukipalvelu

Sisältää
Service Desk
IT-ympäristön kokonaiskuva
M365-hallinta
MDM-laajennettu hallinta laitteille
Backup-palvelu
Tietoturvapalvelut




Miksi IT-tuki TNNetiltä?

  • Saat meiltä vikatilanteisiin erityisen nopeaa ja asiantuntevaa reagointia.
  • Tarjoamme tukea kaikille laitteille ja käyttöjärjestelmille.
  • Toteutamme myös muut yrityksesi IT-palvelut. Yksi kumppani riittää!

Mistä palvelussa on kyse

TNNetin IT-tukipalvelu sisältää kaiken tuen, mitä yritys tarvitsee. Etsitpä sitten etätukea tai lähitukea tai vaikkapa molempia, toteutamme ne vankalla TNNet-laadulla. Tukea löytyy yrityksen kaikille laitteille ja käyttöjärjestelmille mukaan lukien Applen laitteet.

Service Desk vastaa yhteydenottoihin nopeasti ja ratkoo ongelmasi vahvalla osaamisella turhia aikailematta.

Hanki laitteet kätevästi tukipalvelun kautta. Toimitamme johtavien laitevalmistajien työasemat, palvelimet ja muut IT-laitteet valmiiksi esiasennettuina.

Tehokkaat lisäpalvelut parantavat ympäristön turvallisuutta ja hallittavuutta sekä nopeuttavat ongelmien ratkaisua. IT-tuki tehostuu mm. MDM-laitehallinnalla, IT-ympäristön kokonaiskuvalla sekä M365-ympäristön ylläpidolla.

Nämä yritykset käyttävät palveluamme

Sinun haasteesi

  • Joudut odottamaan vikatikettien ratkaisua liian kauan.
  • Sinua ei arvosteta asiakkaana, ”tärkeämmät” asiakkaat palvellaan ennen muita.
  • Saat yllättäviä laskuja IT-tukitöistä.
  • Nykyisen yhteistyön rajapinnat ovat häilyviä: mitä hoitaa tukikumppani, mitä hoidan itse?

Meidän ratkaisumme

  • Meillä ei tarvitse odottaa. TNNetin asiakaspalvelu hoitaa vikatapaukset tunnetusti viivyttelemättä.
  • Olipa kyseessä pieni tai suuri asiakkuus, ratkaisemme tiketit samalla tehokkuudella.
  • Hyväksytämme työt aina asiakkaalla – Ei yllättäviä laskuja!
  • Sovimme rajapinnat ja vastuut selkeiksi heti yhteistyön alussa.

Reagoiva Service Desk

Ripeä ongelmanratkaisu

Henkilökohtainen palvelu

Mistä osista IT-tukipalvelu voi koostua?

Service Desk

IT-ympäristön kokonaiskuva

M365-hallinta

MDM-laajennettu hallinta laitteille

Backup-palvelu

Tietoturvapalvelut

Lähituki ja etätuki samalta kumppanilta!

Varaa maksuton etäpalaveri IT-asiantuntijamme kanssa

Palaverissa käymme läpi:

  • Yrityksesi yleisimmät IT-ongelmat
  • Nykyisen IT-tuen haasteet ja pullonkaulat
  • Saatteko riittävän nopeasti tukea ongelmatilanteissa
  • Nykyisen IT-tukipalvelun kokonaiskustannukset

Kartoituksen jälkeen:

  • Saat selkeän tilannekuvan IT-ympäristöstä
  • Tunnistat merkittävimmät säästökohteet
  • Tiedät kuinka nopeuttaa IT-ongelmien ratkaisua
  • Löydät tehokkaimmat tavat IT-tuen järjestämiseen

IT-kartoitus ei sido sinua mihinkään. Vaikka et jatkaisi yhteistyötä kanssamme, saat hyödyllistä tietoa yrityksesi IT-ympäristöstä.

Täytä tiedot ja varaa
palaveri tästä!

Nimi(Pakollinen)
Sähköposti(Pakollinen)
Kerro hieman nykyisestä IT-ympäristöstäsi
Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.

IT-tukipalvelu – Hyvä tietää


Mikä ratkaisu on minulle sopiva?

TNNetin IT-tukipalvelua on saatavilla kahdella eri palvelumallilla:

Perustason palvelu

Perustason palvelumallissa kaikki tukipyynnöt sekä palvelun ulkopuoliset työtehtävät laskutetaan erikseen. Palvelumalli on ihanteellinen organisaatiolle, joka ei normaalisti tarvitse paljoa tukea eikä saa lisäarvoa selkeästi budjetoidusta ratkaisusta. Perustason palvelussa ongelmat pyritään ennaltaehkäisemään, jonka ansiosta tukitilanteissa vikatilanteet ovat nopeammin ratkaistavissa.

Kiinteän hinnan palvelu

Kiinteän hinnan palvelu sopii organisaatiolle, joka haluaa helposti budjetoitavan palvelukokonaisuuden. Palvelu sisältää lähes kaikki etänä tehtävät tukityöt.
Kiinteällä hinnalla organisaation työntekijät voivat huoletta olla yhteydessä IT-tukeen ilman pelkoa yllättävistä lisälaskuista.


Molemmissa palvelumalleissa käyttäjän koneelle asennetaan TNNetin päätelaiteagentti, joka mahdollistaa ongelmanratkaisun etäyhteydellä sekä koneen ja muun ympäristön perusvalvonnan. Päätelaiteagentti perustuu N-ablen teknologiaan. Palvelun data säilytetään Suomessa TNNetin laitesalissa.

Molemmat palvelumallit hinnoitellaan laitekohtaisesti (käyttäjän päätelaite tai palvelin).

Lisätietoa palveluiden sisällöstä löytyy palvelukuvauksesta alta.

IT-tukipalvelu hyvä tietää
IT-tukipalvelu ota yhteyttä

On aika valita Suomen nopein IT-kumppani!

Onko nykyinen IT-tuki pelkkää odottelua? Maksatko puhelinsoitosta, vaikka mitään ei tapahdu? Nyt on aika siirtyä TNNetin tehokkaan IT-tukipalvelun piiriin!