IT-tukipalvelu
Sisältää
Service Desk
IT-ympäristön kokonaiskuva
M365-hallinta
MDM-laajennettu hallinta laitteille
Backup-palvelu
Tietoturvapalvelut
Miksi IT-tuki TNNetiltä?
- Saat meiltä vikatilanteisiin erityisen nopeaa ja asiantuntevaa reagointia.
- Tarjoamme tukea kaikille laitteille ja käyttöjärjestelmille.
- Toteutamme myös muut yrityksesi IT-palvelut. Yksi kumppani riittää!
Mistä palvelussa on kyse
TNNetin IT-tukipalvelu sisältää kaiken tuen, mitä yritys tarvitsee. Etsitpä sitten etätukea tai lähitukea tai vaikkapa molempia, toteutamme ne vankalla TNNet-laadulla. Tukea löytyy yrityksen kaikille laitteille ja käyttöjärjestelmille mukaan lukien Applen laitteet.
Service Desk vastaa yhteydenottoihin nopeasti ja ratkoo ongelmasi vahvalla osaamisella turhia aikailematta.
Hanki laitteet kätevästi tukipalvelun kautta. Toimitamme johtavien laitevalmistajien työasemat, palvelimet ja muut IT-laitteet valmiiksi esiasennettuina.
Tehokkaat lisäpalvelut parantavat ympäristön turvallisuutta ja hallittavuutta sekä nopeuttavat ongelmien ratkaisua. IT-tuki tehostuu mm. MDM-laitehallinnalla, IT-ympäristön kokonaiskuvalla sekä M365-ympäristön ylläpidolla.
Nämä yritykset käyttävät palveluamme







Sinun haasteesi
- Joudut odottamaan vikatikettien ratkaisua liian kauan.
- Sinua ei arvosteta asiakkaana, ”tärkeämmät” asiakkaat palvellaan ennen muita.
- Saat yllättäviä laskuja IT-tukitöistä.
- Nykyisen yhteistyön rajapinnat ovat häilyviä: mitä hoitaa tukikumppani, mitä hoidan itse?
Meidän ratkaisumme
- Meillä ei tarvitse odottaa. TNNetin asiakaspalvelu hoitaa vikatapaukset tunnetusti viivyttelemättä.
- Olipa kyseessä pieni tai suuri asiakkuus, ratkaisemme tiketit samalla tehokkuudella.
- Hyväksytämme työt aina asiakkaalla – Ei yllättäviä laskuja!
- Sovimme rajapinnat ja vastuut selkeiksi heti yhteistyön alussa.
Reagoiva Service Desk
Ei jonotusta tai väliportaita
”Saamme TNNetiltä aina nopeaa apua ilman vastauksen odottelemista usean eri teknisen kerroksen läpi.”
Paytrail Oyj
Ripeä ongelmanratkaisu
”Ratkaisut saadaan tehtyä nopeasti verrattuna siihen, että meitä pompoteltaisiin ison konsernin asiakaspalvelun kautta luukulta toiselle. TNNetin-palvelu on todella ketterää.”
Kauppakeskus Seppä
Henkilökohtainen palvelu
”Vaikka palvelu ei tikettiasioissa yleensä ole kovin henkilökohtaista, se osataan TNNetillä toteuttaa niin, että tunnen asiakkaana itseni sekä asiani ajankäytön arvoiseksi.”
Admicom Oyj
Mistä osista IT-tukipalvelu voi koostua?

01
Service Desk
Saat meidät kiinni kaikissa IT-ongelmatilanteissa nopeasti puhelimella tai sähköpostitse. Asiantuntijamme ottavat etäyhteyden laitteeseen, ja ratkaisevat asiasi ammattitaidolla vaivoja säästelemättä. Tarjoamme tukea kaikille tietokoneille ja mobiililaitteille mukaan lukien Applen laitteet.
02
IT-ympäristön kokonaiskuva
Yritysverkkoon asennettava hallintapalvelin on keskitetty valvontajärjestelmä, joka nostaa verkkoympäristön toimintavarmuutta ja nopeuttaa ongelmien tunnistamista. Eri laitteiden ja palveluiden valvonta on mahdollista saumattomasti ja reaaliaikaisesti.
03
M365-hallinta
Voit jättää M365-ympäristön ylläpidon kokonaan hoitoomme. Huolehdimme ympäristön turvallisuudesta ja päivityksien ajantasaisuudesta, ja hoidamme uudet palvelut käyttöösi napin painalluksella. Proaktiivinen ylläpito ja kehittäminen parantavat ympäristön tietoturvaa ja käytettävyyttä jatkuvasti.
04
MDM-laajennettu hallinta laitteille
MDM-lisäpalvelu on turvallisuutta ja käytettävyyttä lisäävä hallintaratkaisu tietokoneille ja mobiililaitteille. Pysy kartalla yrityksen uusista ja poistuvista laitteista sekä tiedä missä ja kenen toimesta laitteita käytetään.
05
Backup-palvelu
Toteutamme varmistusratkaisut yrityksen kaikelle datalle. Tarvittaessa palautus onnistuu varmuuskopioista nopeasti ja vaivattomasti. Kaikki backup-palvelun data säilytetään Suomessa.
06
Tietoturvapalvelut
Turvaa IT-ympäristösi nykypäivän uhkia tehokkaasti torjuvilla tietoturvaratkaisuilla. Suojaamme koko IT-ympäristön ja etätyöntekijät sekä koulutamme yrityksen henkilökunnan.
Lähituki ja etätuki samalta kumppanilta!

Joskus tilanteet vaativat paikan päällä käymistä, ja silloin toimitamme tuen lähitukena. Lähitukipalvelu on saatavilla lisäpalveluna perinteisen Service Desk -palvelun rinnalle. Yhteistyö rakennetaan aina asiakkaan tarpeiden pohjalta.
Jos lähitukitarpeesi on suurempi kuin yksittäinen käynti, voimme toteuttaa yrityksen toimitiloihin lähitukipisteen, jossa asiantuntijamme päivystää sovittuna aikana. Tällöin työntekijät saavat apua nopeasti ongelmatilanteisiin sekä opastusta laitteiden ja ohjelmistojen käyttöönottoon.
Lähitukipiste voi olla jatkuvaa toimintaa, tai se voidaan ottaa käyttöön väliaikaisesti esimerkiksi toimitilojen muuton takia. Jos muuton yhteydessä tarvitaan myös tietoliikenneyhteyksiä, asennukset hoituvat kätevästi samalta asiantuntijalta.
30 minuutin kartoitus: Selvitä yrityksesi IT-tuen tehostamispotentiaali
Varaa maksuton etäpalaveri IT-asiantuntijamme kanssa
Palaverissa käymme läpi:
- Yrityksesi yleisimmät IT-ongelmat
- Nykyisen IT-tuen haasteet ja pullonkaulat
- Saatteko riittävän nopeasti tukea ongelmatilanteissa
- Nykyisen IT-tukipalvelun kokonaiskustannukset
Kartoituksen jälkeen:
- Saat selkeän tilannekuvan IT-ympäristöstä
- Tunnistat merkittävimmät säästökohteet
- Tiedät kuinka nopeuttaa IT-ongelmien ratkaisua
- Löydät tehokkaimmat tavat IT-tuen järjestämiseen
IT-kartoitus ei sido sinua mihinkään. Vaikka et jatkaisi yhteistyötä kanssamme, saat hyödyllistä tietoa yrityksesi IT-ympäristöstä.
Lähdetään kehittämään yrityksen IT-infraa uuteen suuntaa!
Täytä tiedot ja varaa
palaveri tästä!
IT-tukipalvelu – Hyvä tietää
Mikä ratkaisu on minulle sopiva?
TNNetin IT-tukipalvelua on saatavilla kahdella eri palvelumallilla:
Perustason palvelu
Perustason palvelumallissa kaikki tukipyynnöt sekä palvelun ulkopuoliset työtehtävät laskutetaan erikseen. Palvelumalli on ihanteellinen organisaatiolle, joka ei normaalisti tarvitse paljoa tukea eikä saa lisäarvoa selkeästi budjetoidusta ratkaisusta. Perustason palvelussa ongelmat pyritään ennaltaehkäisemään, jonka ansiosta tukitilanteissa vikatilanteet ovat nopeammin ratkaistavissa.
Kiinteän hinnan palvelu
Kiinteän hinnan palvelu sopii organisaatiolle, joka haluaa helposti budjetoitavan palvelukokonaisuuden. Palvelu sisältää lähes kaikki etänä tehtävät tukityöt.
Kiinteällä hinnalla organisaation työntekijät voivat huoletta olla yhteydessä IT-tukeen ilman pelkoa yllättävistä lisälaskuista.
Molemmissa palvelumalleissa käyttäjän koneelle asennetaan TNNetin päätelaiteagentti, joka mahdollistaa ongelmanratkaisun etäyhteydellä sekä koneen ja muun ympäristön perusvalvonnan. Päätelaiteagentti perustuu N-ablen teknologiaan. Palvelun data säilytetään Suomessa TNNetin laitesalissa.
Molemmat palvelumallit hinnoitellaan laitekohtaisesti (käyttäjän päätelaite tai palvelin).
Lisätietoa palveluiden sisällöstä löytyy palvelukuvauksesta alta.
